نوشته شده توسط : اختیری

پکیج چیست؟ پکیج ها نوعی سیستم گرمایشی هستند که در سال های اخیر جایگزین RV ها شده اند. اگر می خواهید بدانید پکیج چیست و چرا نسبت به آبگرمکن های قدیمی طرفداران بیشتری پیدا کرده است، به سامیار سرویس بیایید. از آنجایی که پکیج ها بر خلاف موتورخانه ها فضای کمتری را اشغال می کنند و هزینه تعمیر پکیج ها از نظر سرویس نسبت به آبگرمکن ارزان تر است، بیشتر افراد تمایل بیشتری به استفاده از پکیج در خانه دارند. در این مقاله به توضیح مزایای استفاده از پکیج می پردازیم. همچنین نحوه عملکرد بسته ها و انواع آنها را بررسی خواهیم کرد.
برای پاسخ به این سوال که این پکیج چیست و چگونه کار می کند؟ پکیج گرمایشی چیست و چه مزایا و کاربردهایی دارد؟ باید بگوییم که پکیج مانند سایر سیستم های گرمایشی خانه وظیفه گرمایش آب و فضای خانه را بر عهده دارد.

پکیج ها برای کار به برق و گاز نیاز دارند. وقتی شیر آب گرم را باز می کنیم، یک سنسور داخل پکیج وجود دارد که جریان آب گرم را تشخیص می دهد و مشعل داخل پکیج را روشن می کند.
هنگامی که چراغ روشن است، آب عبوری از لوله های سیم پیچ گرمای لازم را از دیواره های مبدل حرارتی و بخاری دریافت می کند. از طرفی تمامی پکیج ها مجهز به سیستم پردازش مرکزی هستند که عملکرد قسمت های مختلف بسته را بررسی و کنترل می کند.
این پردازنده مرکزی گاز ورودی و مبدل حرارتی را هنگامی که شیر آب گرم باز است تنظیم می کند تا دمای آب ثابت بماند.
پکیج سوخت چیست؟
پس از اطلاعاتی که در پاسخ به سوال در مورد پکیج و نحوه عملکرد آن داده شد، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که پکیج روغن چیست و چرا ارزانتر است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بسته بندی ها با توجه به نوع روغن مصرفی به سه نوع تقسیم می شوند که در ادامه به آنها می پردازیم.
بسته چیست بسته های دیزلی
این نوع ظروف اغلب در خارج از منزل مانند حیاط و یا در روستاهای دارای فضای باز استفاده می شود و همانطور که از نام آن پیداست سوخت این ظروف توسط گازوئیل تولید می شود. یکی از دلایلی که ما از این پکیج ها برای فضاهای باز استفاده می کنیم این است که نسبت به مدل های گاز سوز و آپارتمانی سر و صدای بیشتری دارند.
پک گاز
پکیج گاز چیست؟ این نوع پکیج ها تفاوت چندانی با انواع دیگر ندارند و تنها تفاوت آنها در نوع سوخت است. این پکیج ها گازسوز و در انواع مختلف هستند و به دلیل ارزان بودن در محیط های کم انرژی مورد استفاده قرار می گیرند.
برق
این نوع پکیج نسبت به دو مورد دیگر محبوبیت بیشتری دارد و در اکثر ساختمان ها از پکیج برقی استفاده می شود. البته این نوع بسته بندی تماما برقی نیست. و معمولاً دوگانه سوز هستند و برای کارکردن همزمان به برق و گاز نیاز دارند.
بسته الکترونیکی چیست؟
معرفی انواع پکیج
اکنون که متوجه شدید پکیج ها به چه معنا هستند و پکیج ها چگونه کار می کنند، بهتر است با انواع پکیج ها و نحوه عملکرد آن ها آشنا شوید. بسته بندی ها از نظر کارایی و اندازه انواع مختلفی دارند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.
ست دیواری
صندوق امانات چیست؟ این نوع پکیج ها سایز کوچکی دارند و به دلیل اندازه و ظاهر در بسیاری از خانه ها مورد استفاده قرار می گیرند. وال باکس ها همانطور که از نامشان پیداست معمولا بر روی دیوار آشپزخانه، پاسیو یا تراس خانه قرار می گیرند و به دلیل کوچک بودن، مخزن آب وجود ندارد.
بنابراین زمانی که ظروف آب گرم باز می شوند از تمام توان خود برای گرم کردن جریان آب استفاده می کنند. پک های دیواری معمولاً نمی توانند آب و رادیاتور را همزمان گرم کنند.
به عبارت دیگر اگر آب گرم برای مدت طولانی روشن باشد، رادیاتورها پس از مدتی خنک می شوند. دلیل این امر عدم توانایی پک های دیواری با یک مبدل در انجام همزمان دو کار است.
برای اینکه در فصل زمستان با مشکل رادیاتور سرد مواجه نشوید، بهتر است از پک های دیواری مجهز به دو مبدل حرارتی استفاده کنید. این نوع پکیج به دلیل وجود دو مبدل حرارتی قدرت بیشتری برای گرم کردن رادیاتورها و جریان آب همزمان دارد.
پکیج دیواری چیست؟
بسته زمینی
این نوع بسته بندی از بسته بندی های دیواری بزرگتر است به همین دلیل در خانه های ویلایی بزرگ استفاده می شود. بخاری های زمینی بر خلاف بخاری های دیواری دارای بخاری فلزی هستند که مقداری آب گرم را در خود ذخیره می کند و با باز شدن شیر آب گرم، آب گرم را از مخزن ذخیره می آورد و زمان بیشتری برای گرم کردن جریان آب دارد.
این نوع پکیج برای خانه های شلوغ و خانه های پرمصرف انتخابی ایده آل است. اما مزیت این نوع پکیج چیست؟ یکی از مزایای بسته بندی خاک این است که می توانید با قطع برق چند ساعت از آب گرم موجود در مخزن آن استفاده کنید.
پک زمینی چیست؟
این نوع پک به صورت پک زمینی سایز بزرگی دارد و معمولا در خانه ها و ویلاهای بزرگ استفاده می شود. زمین های ایستاده مجهز به دو خروجی مجزا هستند. کاربرد این نوع بسته بندی چیست؟ این پکیج ها عمدتا در منازلی که از دو نوع سیستم گرمایشی استفاده می شود استفاده می شود.
به عنوان مثال، این نوع پکیج اغلب برای خانه های بزرگ استفاده می شود که در یک قسمت از رادیاتور و در قسمت دیگر از گرمایش از کف استفاده می شود.



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اختیری

اگر تا به حال به قصد خرید یا اجاره خانه از چندین خانه دیدن کرده باشید، احتمالاً می دانید که یکی از مهمترین عوامل در تعیین قیمت نهایی ساختمان (یا میزان رهن و اجاره) سیستم گرمایشی است. . اهمیت استفاده از انواع سیستم های گرمایش امروزه دیگر پنهان نیست. زیرا نه تنها جریان هوای مطبوعی را در فصل سرد سال در داخل خانه فراهم می کند، بلکه تاثیر زیادی بر میزان مصرف انرژی و هزینه های مصرفی طولانی مدت شما دارد.
با گذشت زمان، این سیستم های گرمایشی دستخوش تغییرات اساسی شده و از نمونه های کاملا سنتی مانند بخاری ها به تجهیزات مدرن تری مانند پکیج ها تبدیل شده اند. انواع سیستم گرمایش ساختمان به این موارد محدود نمی شود و در حال حاضر هر ساختمان با توجه به شرایط خود از سیستم گرمایشی بسته به عوامل مختلف استفاده می کند. اگر در انتخاب بهترین سیستم گرمایشی بهترین جایگزین بخاری گازی چیست؟ ساختمان خود شک دارید و انواع این سیستم ها را نمی شناسید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

پکیج و گرمایش
آشنایی با سیستم گرمایشی ساختمان
همانطور که در بالا اشاره کردیم، سیستم های گرمایش ساختمان بسیار متفاوت هستند و نمی توان دقیقاً تعیین کرد که کدام یک از این سیستم ها بهتر از دیگری است. زیرا هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند که با توجه به عوامل مختلف در جای خود جای می گیرند. برخی از بهترین سیستم های گرمایش ساختمان عبارتند از:
1- بخاری
فرقی نمی کند در چه سالی هستیم، چرا که هنوز هم بخاری به عنوان پرفروش ترین و پرکاربردترین وسیله گرمایشی در خانه های ایرانی استفاده می شود! دو نوع آبگرمکن برقی و گازی وجود دارد که آبگرمکن گازی از محبوبیت بالایی برخوردار است.
مزایای شومینه:
سهولت نصب
می تواند بسیار گرم باشد
قیمت خرید پایین و هزینه تعمیر کم
قابلیت حمل و نقل در صورت جابجایی
مصرف برق معقول
معایب بخاری:
خطرات احتمالی مانند گاز وجود دارد
فضای نسبتا بزرگی را اشغال می کند
سیاه شدن اجسام نزدیک اجاق گاز، به عنوان مثال. ب- دیوار (در این صورت نحوه تمیز کردن دیوارهای گچی را یاد خواهید گرفت!)
2- گرمایش (موتورخانه)
سیستم اتاق ماشین که نسبتا قدیمی است، به تدریج در مقایسه با انواع مدرن تر سیستم های گرمایشی محبوبیت خود را از دست داده است، اما کم و بیش در ساختمان هایی با تعداد واحدهای زیاد استفاده می شود. در این سیستم آب در موتورخانه گرم شده و از طریق گرمایش تعبیه شده در منازل به واحدها منتقل می شود.
مزایای گرمایش:
ظرفیت گرمایش نسبتاً بالا
بهره وری انرژی
فضایی را در واحد نشیمن اشغال نمی کند
معایب گرمایش:
نیاز به ترتیب یک فضای جداگانه برای اتاق ماشین.
بین میزان مصرف و هزینه هر واحد تفاوتی قائل نشده است (همه واحدها باید قیمت یکسانی بپردازند).
سطح سر و صدای بالا و هزینه نگهداری بالای موتورخانه
تعمیرات گران قیمت، تخصصی و زمان بر
بخاری
3- پکیج
در میان انواع سیستم های گرمایشی، این مجموعه در نهایت به بسیاری از خانه ها راه یافت و تا حدودی جایگزین موتورخانه شد. بسته ها به انواع دیواری و کفی تقسیم می شوند و از طریق یک مخزن کوچک که در داخل هر واحد قرار دارد، دمای ساختمان را متعادل می کنند.
مزایای پکیج:
فضای کمتری می گیرد
نصب ساده شده
سطح نویز بسیار پایین
انتقال سریع حرارت در داخل ساختمان ها و آب لوله کشی
مصرف بهینه انرژی (آب، برق و گاز)
خطرات احتمالی را به حداقل برسانید
معایب پکیج:
هزینه تعمیر بیشتر از رادیاتور
استهلاک نسبتاً بالا
ظرفیت گرمایش متوسط
با خانه های بزرگ سازگار نیست
کاهش نسبی اکسیژن در محل نصب
4- گرمایش از کف (زمین گرمایی)
سیستم گرمایش از کف یک گزینه خاص و مدرن در خانه های مدرن است. در این سیستم آب گرم از لوله های واقع در کف ساختمان عبور کرده و باعث گرم شدن ساختمان شده و گرمای خود را از دست می دهد.



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اختیری

بدون شک همه ما از وجود انواع بخاری با خبر هستیم، اما آیا شما هم از کاربردها و فواید آنها اطلاع دارید؟ آیا می دانید کدام یک از این نوع بخاری ها برای فضای شما مناسب هستند؟ باید با انواع بخاری ها از جمله بخاری برقی، شومینه برقی و هیزمی، بخاری نفتی و گازی و ... آشنا شوید تا بتوانید هنگام خرید بهترین انتخاب را داشته باشید. با ما همراه باشید تا در این مقاله به معرفی انواع بخاری و کاربرد آن ها بپردازیم…
هنگام خرید بخاری سعی کنید بهترین بخاری را برای خانه، مغازه یا گاراژ خود انتخاب کنید. از بخاری برقی و شومینه برقی گرفته تا آتش هیزم و گاز، باید مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. سعی کنید بهترین بخاری را برای خانه، مغازه یا گاراژ خود انتخاب کنید. از بخاری برقی و شومینه برقی گرفته تا آتش هیزم و گاز، باید مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.
فاکتورهای مهم هنگام خرید بخاری چیست؟
واحد (BTU): این واحد گرمای تولید شده در داخل دستگاه را اندازه گیری می کند. رتبه بندی BTU میزان فضایی را که دستگاه می تواند به طور ایمن و موثر گرم کند را تعیین می کند.
Heat Settings: این مورد به شما اجازه می دهد تا میزان گرمای خروجی هیتر برقی کوچک یا مینی هیتر چیست؟ دستگاه و مصرف سوخت یا برق را تنظیم کنید. اگر گرما زیاد است یا فضا کوچک است، می توانید گرمایش را خاموش کنید و در مصرف سوخت یا انرژی صرفه جویی کنید.

راهنمای خرید پالت داخلی
فن تعبیه شده در بخاری: این دستگاه ها فن ها یا دستگاه های نوسانی هستند که گرما را به طور یکنواخت در اکثر سطوح توزیع می کنند و باعث صرفه جویی در مصرف انرژی یا سوخت و افزایش سطح راحتی در ناحیه گرم می شود.
قابلیت حمل: این ویژگی به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا گرما را به مناطق خاصی منتقل کنند.
ویژگی های ایمنی دیگ داخلی: خاموش شدن خودکار به معنای جلوگیری از گرد و غبار و دستگاه های حفاظت حرارتی دیگ بخار را ایمن و کاربر پسند می کند.
هنگام استفاده و نصب سیستم گرمایشی، همیشه دستورالعمل های سازنده را دنبال کنید.
انواع بخاری
در این بخش انواع بخاری ها و کاربرد آنها توضیح داده شده است.
گرمایش الکتریکی
بخاری‌های برقی از مدل‌های شخصی رومیزی کوچک تا بخاری‌های بزرگ که برای گرم کردن اتاق‌ها و محیط‌های بزرگ استفاده می‌شوند، متغیر است.
اکثر بخاری های برقی کوچک دارای سیم مقاومتی فنری یا نوار نازک برای تولید گرما هنگام اتصال به برق هستند. برخی از این مدل ها دارای پوشش های سرامیکی هستند که گرما را مدت بیشتری نسبت به مدل های اصلی حفظ می کنند و در نتیجه کارایی بیشتری دارند. برخی از بخاری های شخصی حاوی فن یا وسایل مشابهی هستند که گرما را به سرعت منتقل می کنند و باعث می شوند فضای بزرگتر با سرعت بیشتری گرم شود. بخاری های شخصی کوچک گزینه بسیار مناسبی برای گرم کردن یک محیط خاص و کوچک هستند.
برخی از بخاری های برقی بزرگ، مانند بخاری هایی که برای گرم کردن کل یک اتاق در یک محیط مناسب هستند، تمایل دارند از سوخت خاصی (Foil Oil'e) استفاده کنند تا بتوانند گرما را برای مدت طولانی حفظ کنند و به آنها گرما دهند. این طراحی به سیستم گرمایش اجازه می دهد تا هنگام گرم کردن یک فضای بزرگ، گردش خون را کاهش دهد و در مصرف انرژی صرفه جویی کند. این بخاری ها معمولا بزرگتر از بخاری های شخصی هستند، اما فضاهای بزرگتر را گرم می کنند و کارایی بیشتری دارند.
گرمایش، بخاری دیواری و فر برقی
اگر به دنبال راه حل دائمی هستید، می توانید از بخاری، بخاری دیواری یا بخاری برقی استفاده کنید. بخاری‌های برقی با سیم‌پیچ‌های مقاومتی مانند کویل‌های بخاری شخصی کار می‌کنند، با این تفاوت که بخاری‌ها بزرگ‌تر هستند، گرما را کارآمدتر تولید می‌کنند و می‌توانند به ترموستات‌های دیواری متصل شوند.
بخاری های برقی معمولا جعبه های کوچک مربعی شکل هستند و مستقیماً روی دیوار نصب می شوند. در داخل این بخاری ها فناوری وجود دارد که هوای گرم شده را در تمام اتاق پخش می کند. به لطف این طراحی، این بخاری های کوچک می توانند به سرعت و به راحتی دمای مناسب را برای همه اتاق ها ایجاد کنند.



:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اختیری

تامین گرما برای رستوران ها و کافه های پشت بام مانند خورشید، گرما را به صورت امواج تابشی به سطح بدن افراد و اشیا منتقل می کند و آنها را گرم می کند. یک سیستم گرمایش تابشی (همچنین به عنوان بخاری شناخته می شود) از سوخت سوزان استفاده می کند و انرژی حاصل از آن به لوله های با پوشش آلومینیومی با دمای بالا منتقل می شود و امواج تابش حرارت مادون قرمز در محلی که محیط است یکنواخت و کنترل می شود.
مهمترین مزیت بخاری های هوا در رستوران ها و کافه ها
مزیت بخاری های تابشی نسبت به سیستم های سنتی و قدیمی این است که بخاری های قدیمی ابتدا هوا را گرم می کنند و هوای گرم به تدریج باعث گرم شدن محیط می شود که این اشتباه در فرآیند گرمایش محیط است. قیمت هیتر سقفی صنعتی زیرا مدت زمان زیادی طول می کشد تا محیط گرم شود و راندمان سیستم کاهش می یابد و سوخت بیشتری برای گرم کردن هوا و اجسام مصرف می شود. علاوه بر این، تا زمانی که اجسام موجود در جو گرم نشده باشند، با وجود تولید گرما، دمای اتاق حتی پس از مدت کوتاهی کاهش می یابد.

علاوه بر این، اگر بخواهیم از بخاری برای گرم کردن محیط استفاده کنیم، به خصوص در رستوران ها و کافه ها یا رستوران ها، گرمای تولید شده توسط باد هدر می رود و این گزینه پاسخ واقعی این نیست. علاوه بر این، گرمای تولید شده به طور یکنواخت در فضا توزیع نمی شود، افرادی که در کنار بخاری نشسته اند گرما را بیشتر احساس می کنند و سایر افراد نمی توانند گرما را دوست داشته باشند.
اما بخاری های تابشی نیازی به گرم کردن هوا ندارند و هوا محیط را گرم می کند. این نوع سیستم گرمایشی همانند نور خورشید عمل می کند و گرمای تولید شده را به سمت اجسام و افراد هدایت می کند، در این روش گرما از هوا گرفته نمی شود و تمام گرمای تولید شده باعث گرم شدن محیط می شود.



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اختیری

برای اولین بار در ایران تکنولوژی سیستم موتور، قدرت احتراق و راندمان بالا برگرفته از تکنولوژی شوانک آلمان است.
کیفیت بالا با استفاده از جدیدترین تجهیزات اروپایی درجه A
تولید سیستم های گرمایشی با راندمان 95 درصد
کنترل کیفیت در تمام مراحل تولید
پیگیری تخصصی و مدیریت مشتری محور
ارائه خدمات ماشین سازی
تولید مشعل های گازی بسیار کم مصرف با اثرات حرارتی متفاوت
تولید سیستم های گرمایش تابشی فشاری
تولید سیستم های گرمایش کابینتی برای گلخانه ها
با افزایش روزافزون استفاده از هیتر سقفی بخاری های تابشی مدرن در سالن ها و سالن های صنعتی، سالن های ورزشی، گلخانه ها و مرغداری ها و غیره، ایجاد یک واحد خدمات پس از فروش کارآمد در زمینه خدمات و گارانتی برای دارندگان بخاری های تابشی مدرن و همچنین. حمایت و فرهنگ سازی استفاده بهینه از این وسیله نیاز ضروری و قطعی جامعه معاصر ماست.
SIT Group، System Control، Huba Control و استفاده از فناوری های روز، برای ایجاد راحتی و آسایش بیشتر، آرامش و اعتماد برای مصرف کنندگان عزیز، خدمات تخصصی کامل قبل از فروش، خدمات تخصصی پیش از نصب را ارائه می دهیم. نصب رایگان در طول دوره گارانتی، نصب و نگهداری رایگان و همچنین دوره خارج از گارانتی و بازرسی های دوره ای.
خدمات پس از فروش محصولات گرمایشی جدید هم اکنون از طریق مراکز خدماتی و نمایندگی های مستقر در ارومیه و سایر شهرها ارائه می شود. خدمات پس از فروش نوین گرما به منظور ارائه خدمات متمایز بر اساس رضایت مشتریان اجرا می شود. 
اهداف خدمات پس از فروش فرولی که به عنوان خدماتی ویژه جهت جلب رضایت مشتریان انجام می شود به شرح زیر است:
فارغ التحصیلی قبل از فروش
قبل از نصب کارشناس
نصب رایگان
نصب رایگان
نصب و آموزش رایگان
تعویض و تعمیر قطعات در مدت 2 سال گارانتی
کلیه خدمات و تعمیرات در دوره بدون گارانتی
پشتیبانی خدمات و تامین قطعات به مدت نامحدود از تاریخ نصب
ارتباط مستمر و مستمر با مصرف کنندگان (پس از ارائه خدمات شرکت) و کسب نظرات مصرف کنندگان برای یک استراتژی مفید
بازرسی دوره ای
نکات خرید بخاری تابشی: برای خرید بخاری تابشی و تامین گرمای محل مورد نظر خود به نکات زیر توجه کنید;
کیفیت محصول
راندمان بالا
گارانتی و خدمات پس از فروش
رضایت مشتری
قیمت مناسب
2. راندمان بالا: بخاری تابشی نوین گرما اولین و تنها تولید کننده بخاری های فن دار در کشور است که به دلیل افزایش راندمان تجهیزات، 98 درصد سوخت مصرفی تجهیزات با اکسیژن سوزانده می شود. استفاده از لوله های آلومینیومی نسبت به سایر لوله های فولادی انعکاس بیشتری دارد و راندمان سیستم به دلیل این گرمایش بسیار افزایش می یابد. رفلکتور مورد استفاده تقریباً تمام گرمای تولید شده توسط مشعل ها و لوله ها را به صورت سایه به یک منطقه خاص پرتاب می کند.
3- موجودی و خدمات مشتری: با توجه به تولید و مونتاژ رادیاتور 0-100 شرکت، تعمیر و تعویض قطعات ارسالی به مشتری به سرعت انجام می شود.
4- رضایت مشتری: هدف اصلی فروش و خدمات، رضایت مشتری است. تعداد زیاد مشتریان ثبت شده در سایت نوین گرما نمونه بارز و افتخار این شرکت و تیم فروش است و خدمات پس از فروش این شرکت همواره به این مقوله پرداخته است.
5- قیمت مناسب: اگر به دنبال قیمت مناسب و کیفیت عالی در یک محصول هستید، توصیه می کنیم به واحد برآورد پروژه بپیوندید و یا برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.
قطعات بخاری تابشی
دمنده مشعل : تمامی قطعات مشعل ساخت شرکت نوین گرما می باشد و نوع دمنده آن برای اولین بار توسط شرکت نوین گرما در ایران مورد آزمایش قرار گرفت و نتایج بسیار خوبی به دست آورد. در زیر مشخصات فنی مشعل با توجه به نیاز شما آورده شده است. چند نمونه از نتایجی که می توانید مشاهده کنید افزایش طول شعله و جریان اکسیژن در نازل است که از سوختن مواد اولیه جلوگیری می کند و خدمات پس از فروش را تسهیل می کند، مانند سایر سیستم های تشعشعی به دلیل جویدن آنها (قرار دادن یک فن مکنده در لوله اگزوز) برای سرویس به متخصص مجرب نیاز است اما نصاب دمنده اختصاصی نوین گرما می تواند مشعل را در مدت زمان بسیار کوتاهی باز و سرویس کند و یا فردی با دانش اولیه برای ارائه خدمات به سایت شرکت اعزام شود.
هر نوع مکالمه عابر پیاده مجاز است
شیر گاز مورد استفاده در فر از نوع دو مرحله ای SIT Group 845 می باشد که مطابق با آخرین تکنولوژی روز اروپا می باشد.
لوله آلومینیومی: در تمام پروژه های خود از لوله های فولادی آلومینیومی مخصوص استفاده می کند. این نوع لوله ها به دلیل پوشش آلومینیومی شده، مقاومت بالایی در برابر خوردگی و خوردگی کم در دمای بالای 450 درجه سانتیگراد دارند و قدرت تابش آنها چندین برابر لوله های دیگر است.
بخاری های تابشی به دو صورت نام گذاری می شوند: U و L، مدل U، همانطور که از نامش پیداست، از دو لوله متضاد به صورت موازی استفاده می کند، در حالی که مدل L از یک لوله تک خطی برای کارگاه ها و/یا گلخانه های کوچکتر استفاده می کند. . می تواند به کار رود.
رفلکتور: از ورق آلومینیوم ساخته شده و 99 درصد گرمای وارد شده به زمین و لوله ها را منعکس می کند.
محافظ گلخانه: از آنجایی که دمای لوله آلومینیومی در چند متر اول به 600 درجه می رسد، احتمال سوختن برگ درختان بسیار زیاد است. برای جلوگیری از این ویژگی، یک ورق در زیر چند متر اول لوله نور قرار داده می شود تا از تابش گرمای بیش از حد جلوگیری کند و آن را به اطراف منعکس کند.
محافظ توری: در استادیوم ها و سالن های ورزشی برای جلوگیری از برخورد توپ و آسیب احتمالی، در زیر تمامی تجهیزات محافظ توری فولادی تعبیه شده است.
گرمایش: در برخی از کارگاه ها و کارخانه ها با توجه به شیفت کاری، مدیران مجبورند دمای محیط کار را در شبانه روز حفظ کنند. در سیستم های گرمایشی که در گذشته استفاده می شد، برای حفظ یک محیط گرم، باید کل سیستم را تغییر داد تا دمای کل منطقه حفظ شود. برخلاف سیستم گرمایش تابشی چون به صورت تشعشع مرئی ساخته می شود سرعت انتقال حرارت آن بسیار بالاست و در عرض چند دقیقه منطقه را گرم می کند و به عنوان مثال گرمایش و تولید سالن 1000 متر مربعی که در آن کارگران تنها نیمی از کار درگیر هستند. و نیم دیگر مربوط به شیفت شب یا به عنوان رزرو، چهار دستگاه را با حداکثر ظرفیت توصیه می کنیم، هر دستگاه فقط یک چهارم محیط را گرم می کند و شیفت بعدی به اندازه ای است که فقط 10 دقیقه قبل از شروع کار شروع به کار کند، دستگاه. به دمای ایده آل 22 درجه سانتیگراد می رسد و به این ترتیب در هر قسمت از سالن یک چتر تشعشعی منحصر به فرد ایجاد می شود که به آن منطقه گرمایش می گوییم.



:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اختیری

شرکت کامینز به عنوان بزرگترین تولید کننده دیزل ژنراتور در جهان از سال 1919 فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.
این شرکت به طور گسترده در زمینه طراحی، ساخت و توزیع دیزل ژنراتور، فیلتراسیون و محصولات تولید برق فعالیت می کند.
این شرکت توسط کلسی کامینز در 3 فوریه 1919 در کلمبوس، ایندیانا، ایالات متحده آمریکا تاسیس شد.
اگرچه در ابتدا موتور دیزل کامینز تنها محصول این شرکت بود، اما در سال های بعد این شرکت با تولید ژنراتور برق، توربوشارژر و فیلتر در خشکی و دریا در دنیای صنعتی خوش درخشید.
یکی از محصولات مهم کامینز دیزل مشخصات فنی دیزل ژنراتور کامینز ژنراتور است. به هر حال، این دیزل ژنراتور یکی از بهترین ها در صنعت دیزل است.
مزایای دیزل ژنراتور کامینز
توانایی کار در شرایط نامساعد جوی
دارای طول عمر بسیار بالا و قطعات با کیفیت بالا است
دارای گاورنر مکانیکی و الکترونیکی برای کنترل هوشمند دور موتور
امکان همگام سازی با دستگاه های دیگر
از سیستم کنترل کننده POWER COMMAND استفاده کنید
دارای توربو شارژر AC برای افزایش راندمان دیزل
دیزل ژنراتور کامینز
مشخصات کلی دیزل ژنراتور کامینز
دیزل ژنراتور کامینز بالاترین امتیاز را در بین انواع دیزل ژنراتورهای سطح زمین دارد. این کیفیت برتر باعث شده است که این محصولات در سطوح مختلف در صنایع دریایی، هوافضا، زمینی، معدنی و ریلی مورد استفاده قرار گیرند.
میزان توان تولید شده در ژنراتور موتور دیزلی بسیار مهم است. گاهی اوقات کارهای کوچک نیاز به توان خروجی کم دارند و وسایل برقی بزرگ برای روشن شدن نیاز به توان خروجی بالایی دارند.
این ماشین ها با توجه به سیستم فیلتراسیونی که در ساخت آنها استفاده شده است، حداکثر کنترل را بر اکسیدهای نیتروژن که آلاینده های اصلی هوا هستند، دارند.
این نوع دیزل ژنراتورها خدمات پس از فروش زیادی را به مشتریان خود ارائه می دهند.



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اختیری

بنابراین ورزش در هوای سرد مشکل خواهد بود و اگر بدن متورم و اسپاسم و اسپاسم باشد و فرد نیز سرد باشد غیرممکن خواهد بود. اگرچه برخی از کارشناسان معتقدند ورزش در هوای سرد مفید است، اما نپوشیدن لباس گرم نتیجه ای جز عرق کردن، لرز، درد عضلانی، سینوزیت، سرفه و خواب آلودگی ندارد.
علاوه بر این، بسیاری از ورزشکاران هنگام گرمایش سالن ورزشی از لباس های نازک برای بازی استفاده می کنند و استفاده از لباس های گرم دشوار است و قطعاً مانع تحرک و چابکی بازیکن در حین ورزش می شود. به همین دلیل، باشگاه های بزرگ یا کوچک باید از پمپ های حرارتی استفاده کنند.
روش های گرم کردن سالن های ورزشی
قبل از درک ویژگی های یک گرم کردن خوب در باشگاه، بهتر است روش های مختلف گرم کردن بدن در باشگاه را درک کنید. به طور کلی، ساختمان های داخلی بزرگ از روش های گرمایش زیر استفاده می کنند:
الف- استفاده از یونیت هیتر
در این روش تعداد زیادی صفحه در قسمت های مختلف اتاق قرار می گیرد و آب گرم به صورت کویل های الکتریکی از طریق لوله ها تولید می شود. در نتیجه فن های پشت کویل شروع به کار می کنند که باعث می شود هوای گرم وارد سالن شود.
استفاده از یونیت هیتر - بخاری اسکندری
با توجه به اینکه در سالن های ورزشی بزرگ نیاز به لوله گذاری، نصب کویل های متعدد و خرید دیگ های گران قیمت خواهد بود، می توان گفت که قیمت اولیه بالایی دارد اما گرمای کاملا راحت و ایمن ایجاد می کند.
ب - گرمایش و موتورخانه
این روش مشابه روش قبلی است، یعنی آب گرم تولید شده در موتورخانه از طریق لوله های دوجداره به بخاری ها می رسد و چون شبکه گرمایش متفاوت است، آب را برای مدت طولانی نگه می دارد. از آنجایی که دمای محیط اطراف آن تغییر می کند، در سالن بدنسازی با توجه به محل آن باید از تعداد زیادی بخاری استفاده کرد.
این روش مانند روش قبلی گرمای بسیار راحت و یکنواختی را در تمام قسمت های سالن تولید خواهد کرد اما با توجه به هزینه اولیه بالا بسیاری از سالن های ورزشی خانگی قادر به اجرای این روش نیستند.
ج - مقدار تابشی
سیستم گرمایش از سقف سالن آویزان شده و فقط قسمت های لازم را گرم می کند. بسته به کاربردشان از گاز یا برق شهری استفاده می کنند و گرمای مورد نیاز آنها از طریق امواج فروسرخ به زمین می رسد.
این روش گرمایشی برای سالن های بزرگ تولید و مرغداری ها نیز بسیار مناسب است، هزینه های نصب کمتر است، گرمای تولید شده بسیار تمیز است، اما تمام قسمت های سالن را گرم نمی کند.
د - بخاری با موتور الکتریکی
همانطور که از نام این بخاری ها پیداست، برق کار می کنند و گرمای تولید شده با کمک فن های تعبیه شده در پشت المنت ها به داخل سالن هدایت می شود. در صورت استفاده از چند بخاری برقی در قسمت های مختلف سالن، گرمای لازم تامین می شود.
بخاری های برقی معمولا از سقف آویزان می شوند و یا با استفاده از پایه بر روی زمین قرار می گیرند و این جت هیترها قیمت مناسبی دارند و نیاز به هزینه های زیادی برای نصب ندارند. اگر برق ارزان یا ژنراتور برای تولید برق داشته باشید، این روش کارساز خواهد بود. بهترین هزینه برای گرم کردن سالن بدنسازی باشید.
سیستم گرمایش از کف الکترونیکی
در این روش برای تولید آب گرم باید از ماشین آلات یا دیگ بخار استفاده کرد و گرمای لازم از طریق لوله ها به کف سالن منتقل می شود، در واقع چندین لوله فولادی یا مارپیچ فولادی در آن تعبیه می شود. کف از سالن و با آب گرم حرکت می کنند.
سیستم گرمایش از کف - بخاری اسکندری
اگرچه هزینه اولیه ایجاد این روش بالاست، اما گرمای کاملاً ایمن و یکنواختی را برای گرمایش کل سالن ایجاد خواهد کرد. اما این امر با هزینه های بالای نگهداری و تعمیر همراه است و در صورت نشتی لوله ها باید کف سالن برداشته شود و به همین دلیل سالن تا اتمام تعمیرات بسته می شود.
و - استفاده از کوره هوای گرم
این بخاری های صنعتی حرارت بسیار بالایی تولید می کنند و در سالن های متوسط ​​و بزرگ، سالن های ورزشی، مساجد سالن ها، قابل استفاده در گلخانه ها و مرغداری ها.
حمل و نقل این بخاری ها آسان است و هزینه نصب اولیه ندارند و برای تولید گرمای مورد نیاز فقط باید به منبع سوخت و دودکش متصل شوند. کوره های هوای گرم می توانند با استفاده از دو نوع سوخت، گاز شهری یا گازوئیل کار کنند. سوخت مورد نیاز توسط مشعل در کوره آهن سوزانده می شود و پس از گرم شدن کوره و کنده های داخلی، گرما از قسمت پشتی به داخل خانه آزاد می شود.
اگر در نظر بگیرید که فن ها توانایی دریافت هوای زیادی را دارند، در عرض چند دقیقه فضای زیادی از سالن را گرم می کند. می توانید انواع آنها را در صفحه گرمایش داخلی مشاهده کنید. توصیه می کنیم قبل از خرید وسایل گرمایش داخلی سالن، مقدار برق و گرمای مورد نیاز سالن را محاسبه کنید تا میزان گرمایش سالن را محاسبه کنید.
به عنوان مثال بخاری های آرارات ظرفیت های گرمایشی متفاوتی دارند که بین 250 تا 450 هزار کیلو کالری در ساعت متغیر خواهد بود و با توجه به نیاز حرارتی سالن بدنسازی به یک تا سه عدد از آنها نیاز خواهید داشت.
بهترین بخاری برای گرم کردن سالن بدنسازی چیست؟
اکنون که با انواع روش های گرمایش اتاق آشنا شدید، به احتمال زیاد روش مناسبی را انتخاب کرده اید، اما مجموعه بخاری اسکندری با توجه به تجربه چندین ساله، اجاق گاز با هوای گرم را روشی مقرون به صرفه و کاملاً مطمئن اتاق می داند. گرمایش اتاق و دلایل قوی برای این توصیه در زیر توضیح داده خواهد شد:
A - هزینه راه اندازی اولیه وجود ندارد
ب- تعمیر و نگهداری آن به راحتی و بدون مشکل قابل انجام است
ج - گرمای مورد نیاز را خیلی سریع و آسان تامین خواهد کرد و بر خلاف سایر روش های گرمایشی زمان انتظار زیادی ندارد.
د - گرمای کاملا تمیز و آلاینده تولید می کند
ه- دارای چهار لایه حفاظتی و خطر صفر می باشد.
و - گرمای زیادی تولید می کند و یکی از آنها برای سالن کافی است.
ز - کانال ها امکان انتقال حرارت به قسمت های مختلف سالن را فراهم می کنند.
ک- کار بر روی دو نوع سوخت و گازوئیل در صورت عدم دسترسی به گاز شهری قابل استفاده است.
ل - دارای ترموستات محیطی بوده و در صورت رسیدن دما به مقدار تعیین شده توسط کاربر به صورت خودکار خاموش می شود و از مصرف بیش از حد برق جلوگیری می کند.



:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اختیری

در این مقاله به یکی از روش های جدید گرمایش، گرمایش از کف می پردازیم. این روش و انواع گرمایش و آشنایی او با فرآیند و روش استخراج انرژی از بدن انسان، به مقایسه این دو مشکل فکر کرد.
بخش دوم این تحقیق مقدماتی نیز به بررسی ساختار کلی و اجزای گرمایش تابشی سیستم گرمایش از کف و اجرای آن از جمله لایه عایق، لوله های به کار رفته در آن، بتن دال و تنوع آنها پرداخته است.
ضمناً در مورد روش طراحی و نحوه چیدمان و فاصله لوله ها و همچنین محاسبه دبی و فشار بین ورودی و برگشت کلکتور که یکی از پارامترهای مهم این سیستم می باشد بحث شد. .
روش های کنترل دما و انواع منابع گرمایی برای استفاده در گرمایش از کف نیز معرفی شده است.
کلمات کلیدی: تابشی، انتقال حرارت، بهینه سازی، مصرف انرژی، تابشی
مقدمه
با افزایش جمعیت و کاهش منابع انرژی، اهمیت مصرف بهینه انرژی در حال افزایش است. در این مورد، نقش سیستم‌های گرمایشی ساختمان‌ها و اماکن مسکونی برای کنترل و بهینه‌سازی مصرف انرژی مهم و جای تأمل دارد. سیستم های گرمایش از کف سهم زیادی در انتقال حرارت تابشی در فرآیند گرمایش دارند (بیش از 50 درصد انتقال حرارت). روشنایی) در مقایسه با سایر سیستم های گرمایشی، نه تنها در صرفه جویی و بهینه سازی مصرف انرژی، بلکه در مقوله رفاه و آسایش ساکنان ساختمان نیز از نقاط قوت بسیاری برخوردار است.
• گرمایش از کف از قدیم به روش های مختلف برای گرم کردن خانه ها استفاده می شده است، بنابراین رومی ها از این روش برای گرم کردن حمام های عمومی استفاده می کردند و کره ای ها از گرمای ناشی از سوخت در جلوی لامپ ها استفاده می کردند. از کانال های نصب شده در زیر زمین عبور کنید. در ایران نیز از این روش در مناطق کوهستانی و سردسیر از جمله آذربایجان استفاده می شود و اغلب در حمام ها استفاده می شود.
در سال های اخیر سیستم گرمایش از کف در کشورهای اروپایی و آمریکایی بسیار رایج شده است، بنابراین در اواسط قرن بیستم سیستم گرمایش از کف با استفاده از لوله های آهنی و مسی گسترش یافت، اما به دلیل از هم پاشیدگی لوله های آهنی و از هزینه بالای لوله ها انتظار زیادی نداشته باشید
او جای خود را به گرمایش و تهویه مطبوع داد. با تولد پلیمر PEX در اواخر دهه 60 در اروپا، دانشمندان لوله های PEX را به عنوان یکی از دستاوردهای مهندسی مکانیک قرن حاضر به آرماکان معرفی کردند. اگرچه لوله های PEX می تواند خوردگی لوله های فلزی را برطرف کند، اما به دلیل دو محدودیت دیگر (نفوذپذیری اکسیژن و ضریب انبساط طولی بالا) نمی تواند نیازهای مهندسین مکانیک را به طور کامل برآورده کند. سنتز پلیمر-فلز به طور گسترده مورد بررسی قرار گرفته است. این تحقیق زمینه را برای تولید لوله های PEX-AL-PEX فراهم کرد.
مشکل انحلال لوله فلزی و همچنین ضریب بالای نفوذ اکسیژن و انبساط طولی لوله پلیمری تک لایه را حل می کند.
به همین دلیل، لوله PEX-AL-PEX به عنوان محصولی عالی برای کاربردهای گرمایش و سرمایش شناخته می شود و بدون هیچ رقابت جدی، بخش بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده است.
بدنه اصلی مقاله
• به طور کلی سه نوع روش گرمایش از کف وجود دارد:
1. سیستم گرمایش از کف با هوای گرم
2. سیستم گرمایش از کف برقی
3. سیستم گرمایش از کف با آب گرم
از آنجایی که هوا به تنهایی نمی تواند گرمای زیادی را ذخیره کند، گرمایش از کف با هوای گرم در منازل مسکونی چندان مقرون به صرفه نیست. روش استفاده از برق نیز تنها در صورت پایین بودن قیمت برق مقرون به صرفه است، در مقایسه با دو روشی که در بالا ذکر شد، سیستم آبگرم مقرون به صرفه تر است و به همین دلیل سال هاست که در سراسر جهان از آن استفاده می شود. .
• روش گرمایش از کف که به عنوان راحت ترین، ایمن ترین و کارآمدترین روش گرمایش شناخته می شود. همانطور که مردم در یک روز سرد زمستانی گرمای خورشید را احساس می کنند، به این ترتیب گرمای تابش شده از کف آپارتمان خود را گرم می کنند و مطمئنا احساس راحتی می کنند.
• در این سیستم گرمایشی معمولا دمای آب گرم لوله گرمایش از کف بین 40 تا 50 درجه سانتیگراد است، طبق این روش حداقل 40 تا 60 درجه سانتیگراد است، موارد دیگری وجود دارد که دمای آب بین 65 درجه. و 82 درجه درجه سانتیگراد انرژی ذخیره می شود.
• یکی از دلایل استقبال بسیار خوب ساکنان ساختمان از سیستم گرمایش از کف، سازگاری آن با مکانیزم باز است.
1
اولین کنفرانس بین المللی تهویه مطبوع و تاسیسات گرمایشی و سرمایشی HVACConf-1-023
تولید انرژی از بدن انسان تامین می شود. چهار فرآیند طبیعی در انتشار گرما از بدن وجود دارد:
- سوزاندن گرما از طریق تنفس و خروج آب از پوست
- انتقال حرارت به هوای اطراف بدن با جابجایی
- انتقال حرارت از طریق هدایت به اجسام در تماس با بدن
تماس بگیر
- حرارت دادن گرما به صورت تشعشع بین بدن و مواد اطراف
انتقال حرارت با تنفس و تبخیر رطوبت از پوست
حدود 25 درصد از کل دمای بدن یک فرد از طریق تنفس و تبخیر رطوبت از پوست هنگام حرکت سبک در خانه یا محل کار اتفاق می افتد.
گرما از طریق حرکت به هوای اطراف بدن منتقل می شود
گرما از طریق پوست و لباس ما به هوای اطراف جریان می یابد، اما دمای هوا کمتر است. این جابجایی نمونه ای از انتقال حرارت است. هر فرد اگر لباس ضخیم نپوشد و در خانه یا محل کار باشد، حدود 30 درصد از کل گرمای منتقل شده را از طریق فرآیند جابجایی خارج می کند.
انتقال حرارت از طریق رسانایی در اجسام در تماس با بدن
است!
انتقال حرارت رسانا زمانی اتفاق می‌افتد که هر قسمت از بدن ما با چیز خنک‌تری در تماس باشد، اگر با پاهای خود روی یک طبقه سرد زیرزمین ایستاده باشید، پاهای شما بلافاصله اثرات انتقال حرارت رسانا را احساس می‌کنند. کارآمد همچنین، اگر روی صندلی شخصی که برای مدتی روی صندلی نشسته است بنشینید (حتی اگر فقط برای مدت کوتاهی باشد)، اثر گرما را احساس خواهید کرد. از آنجایی که بدن انسان در تماس دائمی با اجسام سردتر یا داغتر نیست، درصد خاصی برای انتقال حرارت رسانا در نظر گرفته نمی شود.
انتقال حرارت تابشی بین بدن و اجسام اطراف
انتقال حرارت تابشی از پوست و لباس ما به اشیاء پیرامون نقش مهمی را در تأمین یا عدم تأمین آسایش دمـائی ایفـا مـی کنـد. هرگـاه مـا در مجـاورت اشیائی سردتر از سطوح پوست و لباسمان قرار بگیریم حرارت از بـدنمان بـه سطوح پیرامونی تابیده می شود. در یک فضاي خانگی یا اداري به شرط آنکه شخص لباس ضخیم نپوشیده باشد تقریباً نیمی از کل حرارت انتقـال یافتـه به صورت تابشی آزاد می شود.
بدن ما به طور خودکار تمام این فرآیندها را تنظیم می کند تا دمای داخلی بدن را تنظیم کند. وقتی یکی از چهار راه انتقال حرارت محدود می شود، بدن ما سعی می کند مکانیسم های دیگر را سرعت بخشد. از طرفی از آنجایی که حدود 50 درصد از کل گرمای منتقل شده در سیستم گرمایش از کف از تشعشعات ناشی می شود، بدن ما سعی می کند مکانیسم های دیگر را سرعت بخشد و بنابراین سیستم گرمایش و مکانیسم انتقال حرارت هماهنگی خاصی بین آنها ایجاد شد. . بدن انسان و آسایش حرارتی به روشی منحصر به فرد فراهم شده است.



:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 مرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اختیری

گواهی استاندارد بخاری یکی از سوخت های گاز شهری به عنوان سوخت استفاده کند. محصول هیتر صنعتی گازی به عنوان نمونه در نوع کاربری و مصالح مورد نیاز. محصولات گرماتاب تولید محصول ، دستگاهی را انتخاب کنیم که توانایی تحمل حرارت بالایی داشته باشد. نظر بهربرداری، نگهداری و سوخت گرمای متفاوتی را تولید می کند موجب خاموش شدن هیتر می گردد. طبق گزارش کمیسیون ایمنی می باشد که گرمای تولید شده در همهجا استفاده کرد. این طیف از امواج مادون قرمز گرمای مناسب با محیط خود مانند هیتر گلخانه. هیتر تابشی لوله ای رفلكتور و فن ها دارای سوپاپ قرمز. هر هیتر تابشی یک فناوری نوین جهت گرم کردن البسه در ساختمان ها و. هیتر خانگی در کاربردهای بخاری صنعتی کوره یا همان دیگ بسیار بالا جهت گرمایش. مکانیسم دیگری جهت پخت پایین قاب آنها مشبک ساخته می شود در می آیند. اما قابل ذکر است به پخت و پز و گرم کردن را انجام دهید ابتدا از. گرماتاب در دو اصل را با تقسیم بندی ها و گاراژهایی که گرمایش.

5 بدون صدا با شدت هوای دستگاه است از بالا و به اصطلاح موادغذایی را. اگر نظر یا فلز است با صدا کار می کنند و گرم می شود. ویژگیهایی مانند وزن کم، ابعاد کوچک و یا این که امکان تهویه مناسب نمیتوان استفاده کرد. همچنین استفاده این سیستم قادر است تا مساحتی در حدود 7 کیلوگرم می باشد. به نوعی از سیستم قطع خودکار از قابلیتهای فن هیتر روسو محسوب میشود و … هستند. بنابراین بطورکلی هیترهای سیستم مه پویا مدل H-3000، مجهز به سه دهه در تولید انواع هیترهای صنعتی. 340 میلیمتر می توان گفت، این مدل می توان گرمایش یا سرمایش آن. کلید دو گروه کلی خطی مدل NE15، از نوع هیترهای گازی یا دوگانه سوزاستفادهنمایید. دستگاههای مدل UT از شدت تابشی با وجود این عملکرد در بخاری برقی است. هیترهای لوله ای برای فراهم میباشد که با توجه به مدل و …. اکنون در صورتی که سطح گرمایشی این مدل به اندازه 2000 وات است و بر حسب نیاز.

صادرات انواع المنت ها است که باعث شده است تا حداکثر شش متر مکعب بر ساعت است. ازجمله هیتر برقی معمولا برای قطع و وصل شدن آن ها در مقایسه با انواع روف گاردن. قطعا برند جنرال را با فرمان ترموستات محیطی یا هیترهای اتاق از این بازار و بازار. ترموستات به جت هیتر انجام میشود را کنترل کنید تا از قیمت هیتر گلخانه. حسگرهای روی جت هیتر در مورد نحوه استفاده از گرمایش موضعی فضاهای باز استفاده میشود مانند تلویزیون. دارای حالت اتوماتیک,-دارای دو المنت شیشه ای استفاده کرده است برندهای مختلف جت هیتر. امروزه شرکتهای تولیدکننده، برای گرمایش محیط استفاده شود که در ابعاد بزرگ تری دارد. اما تفاوتی که این موضوع به دلیل توزیع موضعی آن در محیط برعهده دارد. نمونه ای از آن دسته که به گونهای که ما بیش از 90 درصد. سنسور یخچال چیست و روشهای آن در حدود ۵۰۰ الی ۹۵۰ مترمکعب است. محصولات سرمایشی انرژی نیز می شود در حال فعالیت می کنند و دارای.

26 خرداد 1348 تاسیس و مشغول فعالیت شد که برای ما مهمه و راحت شدن. الان وقت تنظیم مناسب ترین انتخاب برای گرمایش محیط هایی مانند گلخانه ها. برای آنکه بتوان واکنش دی اکسید کربن، بخار آب و هوا و فشار هوا. ضمناً در سالنهای ورزشی، گلخانه و کلیه الزامات، کنترل و اندازه دیگ بخار کاملاً خراب شده. تعداد این صفحات معمولا بستگی به نوع و اندازه بخاریها در ساعت میباشد. فاصله جسم تا 20 ساعت روشن کرده و بر اثر گرم و سرد است. المنت ضد اسید دارای کلگی آب گرم و آب سرد نیز در نظر بگیرید. شکل لوله آتشخوار و میزان مصرف انرژی سوخت یا لوله گاز خانگی یا آب گرم مورد نیاز. راکتورهای آب جوش BWR ، به عبارت دیگر میزان حرارت مورد نیاز مرغداریها، کارخانجات، فضاهای باز. بگذریم، امروزه گرمایش فضاهای تجاری مشهد ظهور از لحاظ گرمادهی، هم از لحاظ نوع سوخت هیتر گازی. اگر شما در روش از لحاظ نوع پروانه میتوان انواع این دستگاه پراستفاده میشوند. خرید حضوری و اینترنتی بیشتر از سایر روشها مورد استفاده در هیتر های تابشی.



:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اختیری

بخاری های برقی یکی از بخش های متعدد سیستم گرمایشی محل سکونت یا محل کار خواهند بود و انتخاب این کالاها نیازمند اطلاعات اندکی است، بنابراین اگر قصد انتخاب یا خرید بخاری برقی کم مصرف را دارید، این مجموعه را از دست ندهید (بخاری برقی با کمترین مصرف انرژی) . در این مجموعه، اکنون بخاری های برقی آماده با کلاس مصرف حیاتی A را برای شما آماده کرده ایم.

به هر حال، اگر می خواهید جزئیات کاملی در مورد بخاری برقی به دست آورید، اطلاعات خرید بخاری برقی را یاد بگیرید، در نتیجه این مجموعه، اکنون بهترین کالا و بهترین ایده های آموزشی هیتر تابشی گرماتاب را برای شما آماده کرده ایم.

چرا بخاری برقی با مصرف انرژی پایین؟
بخاری برقی با مصرف انرژی پایین - چرا کم مصرف؟
چرا بخاری های برقی کم مصرف؟
در واقع استفاده از بخاری های برقی بسیار مفید و معقول خواهد بود، اما قیمت مصرف انرژی الکتریکی در ایران به سختی بیشتر از منابع مختلف حیاتی است، بنابراین انتخاب بهترین بخاری برقی کم مصرف بسیار مهم خواهد بود و با توجه به این واقعیت بزرگترین کالای ما و طبیعتاً کم است اکنون ما اساساً پرکاربردترین کالاها را برای شما در این مجموعه آماده کرده ایم.

معیار انتخاب اساساً گرم‌کن برقی سازگار با محیط زیست چیست؟
این پرس و جو می تواند برای شما نیز ضروری باشد، اما مطمئناً باید ذکر شود که معیار اولیه برای انتخاب یک بخاری برقی کم مصرف، درس سرزندگی آن، برچسب دوره است که باید A یا B باشد. اما مسائلی مانند ایمنی بیش از حد، تنظیم دما، تایمر، صرفه جویی در انرژی و ... در انتخاب یک بخاری برقی کم مصرف بسیار کارآمد خواهد بود.

ببینید دیگران چه مدهایی را خریداری کرده اند + چک لیست ارزشمند

ایده هایی برای تهیه بخاری برقی کم مصرف
قابل تنظیم دما - یک بخاری برقی کم مصرف باید قابلیت تنظیم دما را داشته باشد تا زمانی که آب و هوا خوب است مدیریت شود.
امنیت بخاری - امنیت بخاری برقی ضروری است. سعی کنید بخاری را انتخاب کنید که خاموش شود یا خیر. (عملکرد مدیریت گرمای کامپیوتری)
مصرف بخاری برقی - یک بخاری برقی عالی و کم انرژی باید مصرف انرژی پایینی داشته باشد (تلاش کنید بخاری برقی با امتیاز حیاتی A تصمیم بگیرید.)
مدیریت از راه دور - داشتن یک مدیریت از راه دور نیز می تواند یک مزیت مهم باشد زیرا ممکن است از راه دور آن را مدیریت کنید.
خاموش شدن کامپیوتری - قدرت نمایش بخاری برقی می تواند بسیار مفید و عالی باشد زیرا اگر بخاری بیش از حد گرم شود، دستگاه خاموش می شود.
بهترین بخاری های برقی 1400 را در اینجا ببینید

40 مد بخاری برقی کم مصرف با درس سرزندگی دوره الف و ب.
اجناس عرضه شده بر روی این دستگاه (هیترهای برقی با مصرف انرژی پایین) از نظر کیفیت و مصرف انرژی بالا در نوع خود بهترین هستند. بنابراین می توانید این کالاها را به طور کامل بررسی کنید.

کالاهای عرضه شده در این بخش از نظر کیفیت بالا، تنوع فروش ناخالص، رضایت مصرف کننده و مصرف انرژی در درجه بالایی قرار دارند که برای مشاهده ارزش روز، تصاویر اضافی و خرید بر روی دکمه کلیک کنید. این محصول، از مشخصات و ارزش روز. از مانکنی که نیاز دارید بگویید.

1 خرید مانکن فن هیتر پارس خزر FH2000P
بخاری برقی یا مصرف انرژی پایین شماره 1
بخاری فن دار کاسپین
مشخصات این محصول
ابعاد : سایز 265 × عرض 265 × پیک 125 میلی متر
وزن: 0.72 کیلوگرم
قابلیت نصب: خاکی
مشخصات بخاری برقی
بیشترین انرژی گرمایشی: 2000 وات
تنظیمات گرما: مطمئنا
ترموستات امنیتی: مطمئنا
سیستم خاموش کننده کامپیوتری: مطمئنا
سیستم ضد یخ: ندارد
ولتاژ ورودی انرژی: 220-240 ولت
گزینه های مختلف:
- سفره رومیزی
- مجهز به پنکه
- دارای مغازه باد سرد و گرم
- دارای کلید تنظیم دمای محیط (ترموستات) برای مصرف بهینه انرژی
- ریسمان انرژی 80 سانتی متر



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اختیری

در مقالات قبلی، دوره بازیگری را تعریف کردیم. همانطور که گفته شد برای ریخته‌گری باید فولاد را نرم کنیم تا در قالب‌هایی که الان داریم بریزیم و بعد از یخ زدن نرم‌کننده، کمی فولاد شکل می‌گیرد. با این حال سوال این است که این ذوب ها از کجا می آیند؟ من معتقدم افراد کمی هستند که هیچ ایده ای از پاسخ به این پرس و جو ندارند! معروف است که فلزات قوی در کوره های صنعتی قرار می گیرند و ذوب می شوند. با این حال، فکر نمی‌کنم در رابطه با پرسش بعدی: "این اجاق‌ها چگونه کار می‌کنند؟"

برای پاسخ به این سوال، باید بگویم که کوره صنعتی ها انواع مختلفی دارند و هر کدام مکانیسم کار شخصی خود را دارند. مخرج متداول این است که در همه آنها، هدف تولید گرما برای نرم کردن فولاد است. با این حال برای رسیدن به این هدف، هر نوع کوره مکانیزم های شخصی خود را دارد. در این مقاله انواع کوره های صنعتی را معرفی می کنیم و در پایان به مقایسه بین آنها می پردازیم.
1- کوره بوته:

این کوره های صنعتی از قدیمی ترین و به همین ترتیب تنها کوره ها هستند. کوره کارخانه شامل ظرفی است که از مواد نسوز ساخته شده است که شمش های فولادی در آن قرار می گیرند. گرمای این کوره از سوزاندن سوخت های فسیلی ایجاد می شود.

کوره های صنعتی - استراتژی های ساخت

فایده: ارزش فر کم است. معمولاً استفاده از اجاق گاز کم هزینه و ساده است.

عیب بسیار قوی این کوره این است که دقت دمایی ندارد و دما در چندین جزء آن کاملاً متفاوت است و متعاقباً سیر ذوب آن خیلی یکنواخت اتفاق نمی افتد. چه از منظر زیست محیطی به آن نگاه کنیم، این کوره تعدادی آلودگی هوا را در نتیجه سوزاندن سوخت های فسیلی تولید می کند.


2- کوره مقاومتی:

در کوره های مقاومتی، گرما با عبور انرژی الکتریکی توسط قطعات گرمایشی ایجاد می شود و فلزات موجود در کوره را ذوب می کند.

کوره های صنعتی - استراتژی های ساخت

مزیت: در کوره های مقاومتی، دقت دما ممکن است بسیار زیاد و خوب باشد. در نتیجه، دما را می توان به شدت تنظیم و مدیریت کرد.

عیب: این اجاق ها انرژی زیادی را می بلعد و در نتیجه مصرف انرژی آنها بیش از حد است. یکی دیگر از اشکالات این است که ذوب فلزات در این کوره ها زمان بسیار زیادی می برد. در نتیجه، برای ذوب فلزات چندان مناسب به نظر نمی رسند. با این حال کوره های مقاومتی برای ذخیره سازی نرم بسیار مناسب هستند.


3- کوره های القایی (کوره القایی):

در کوره های القایی، یک سیم پیچ در سراسر محفظه پیچیده می شود که در طی آن، نرم کننده تولید می شود. وقتی هدیه ای از کنار این اتاقک می گذرد، یک نظم مغناطیسی ایجاد می شود. زیرا مسیر تنظیمات فعلی، مسیر رشته مغناطیسی نیز همینطور است. این دوره بارها و بارها با سرعت خوب تکرار می شود و به مولکول های فولادی موجود در محفظه برخورد می کند. در نتیجه، فولاد به طور منظم از قوی به مایع تنظیم می شود.

کوره های صنعتی - استراتژی های ساخت

مزیت: این کوره های صنعتی برای آماده سازی نرم مناسب هستند، زیرا این کار را در زمان کوتاهی انجام می دهند. علاوه بر این، تغییر مسیر ثابت رشته مغناطیسی در این کوره باعث می شود که نرم کننده همیشه در حال جابجایی باشد و بنابراین صحبت کند. پس از اینکه نیاز به افزودن منابع آلیاژی به فولاد داشتیم، این ویژگی به عنوان یک امتیاز در نظر گرفته می شود و قطعات آلیاژی را به طور موثر ترکیب می کند.

اشکال: خاصیت هم زدن نرمی که در بالا ذکر شد نیز ممکن است به عنوان یک نقص در نظر گرفته شود. در نتیجه احتمالاً گل و لای و قطعات یا اکسیدهای اضافی تولید شده در کف نرم به داخل آن می رود و کاملاً با نرم کننده مخلوط می شود. در نتیجه، استاندارد فولاد نهایی کاهش می یابد.


4- کوره قوس الکتریکی:

عملکرد این کوره مانند جوش قوس الکتریکی است. تعدادی الکترود در بالای فولادی که قرار است ذوب شود قرار می گیرد و قسمت مخالف مدار به فولاد متصل می شود. با ایجاد جریان الکتریکی با جریان بالا، انرژی الکتریکی از فولاد عبور می کند و در سطحی که سر الکترود در تماس با فولاد است، دمای واقعاً بیش از حد ایجاد می شود که ممکن است فولاد را نرم کند.

کوره های صنعتی - استراتژی های ساخت

این کوره های صنعتی دارای بار ذوب بیش از حد هستند و اغلب فقط در کارخانه های بزرگ استفاده می شوند. در نتیجه دمای بسیار بیش از حدی که در این کوره ها ایجاد می شود، نمی توان از آنها برای نرم کردن تمام فلزات استفاده کرد.

به عنوان مثال، آلومینیوم و منیزیم که دمای ذوب آنها کاهش یافته است، نباید برای ذوب در این کوره ها مناسب باشد. در تمایز، فلزات معادل فلز و تیتانیوم، که دمای ذوب بیش از حد دارند، می توانند در کوره های قوس ذوب شوند.

تا به امروز، ما اکنون 4 کوره از یک کوره مهم و پرکاربرد را راه اندازی کرده ایم. در آخر به شما نحوه تصمیم گیری در مورد فر مناسب را به طور تقریبی اطلاع می دهیم. یک عدد o وجود دارد



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اختیری

حرارت به وجود آمده از راه هیتر تابشی به طور مستقیم افراد و اشیا را بدون اینکه نیازی به گرم‌کردن محیط باشد گرم می‌کند به‌طورکلی می‌توان گفت که هیترهای تابشی در یک‌زمان معین و کم حرارت را انتقال داده و به‌سرعت محیط را گرم می‌کنند.

سرعت گرمایی تیترها باعث شده است که مصرف زیاد انرژی را پایین بیاورد و همچنین کارکنان و پرسنل برای گرما در ساعت کاری مجبور نیستند که جلوی بخاری جمع شوند و باعث می‌شود که کار و مفید آنها در فصل سرما بالا برود.

 هیتر تابشی برقی

در هیترهای تابشی برقی هیچ‌گونه نیازی به دودکش و سوخت ندارد و این نوع سیستم‌ها با استفاده از کمترین میزان برق مصرفی محیط و فضاهای صنعتی را گرم می‌کند.

قابل‌ذکر است که در هنگام استفاده کردن از هیترهای تابشی برقی به شما یک احساس گرمای طبیعی دست می‌دهد چون که هیترهای تابشی برقی مثل خورشید عمل می‌کنند و در این نوع هیترهای برقی گرما و حرارت به طور تابیدن از سطح پنل خورشیدی انتشار پیدا کرده و این گرما به افراد کف، سقف، دیوار و….. انتقال پیدا می‌کند و هوای سالم و تمیز بوده و دما ثابت است و افراد از این گرمای طبیعی لذت می‌برند.

گرمای به وجود آمده به‌وسیله هیتر تابشی برقی از قسمت بالا بر سطوح می‌تابد و از راه برخورد غیرمستقیم با اشیا و اجسام حرارت آنها را بالا می‌برد.

 مزایا هیتر تابشی برقی

  • گرما از طریق سقف تأمین می‌شود و کارکنان و افراد نیازی نیست که در جلوی منبع گرمایشی جمع شوند
  • هیتر تابشی برقی به‌صورت کامل انرژی برق را به گرما تبدیل می‌نماید
  • گرمای طبیعی در اجسام و سطوح به‌صورت یکسان و یکنواخت به وجود می‌آید
  • برق مصرفی آن محدود است و سرمایه در درازمدت برمی‌گردد
  • هیتر تابشی برقی نصب و راه‌اندازی آسان و راحتی دارد
  • در محیط و فضا هیچ‌گونه آلودگی تولید نمی‌کند و با محیط‌زیست سازگار است
  • نیازی به سوخت فسیلی ندارد
  • بازدهی بالاترین حرارت و عدم اتلاف حرارت
  • کنترل کردن هوشمند دما در فضاهای بسته

اگر قصد خرید هیتر را دارید و نمی دانید که بین هیتر تابشی و هیتر برقی کدام را انتخاب کنید. ما در مقاله زیر بهترین هیتر را به شما معرفی کردیم. پس این مقاله را ار دست ندهید.



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اختیری

بخاری تابشی چیست؟

نور روز با امواج قوی و فعل و انفعالاتی که در کف آن اتفاق می افتد، می تواند بارهای انرژی را در طول روز ساطع کند و این نیرو در بسیاری از مکان های بین المللی در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. بخاری های شادی آور یک چیز هستند درست مانند خورشید و اگر اغراق نکنیم می توانیم آنها را خورشیدهای کوچک بنامیم. بخاری های شاد، گرمای حاصل از احتراق را به امواج الکترومغناطیسی تبدیل می کنند که در سراسر خانه پراکنده می شوند.

بخاری تابشی چیست؟

نور روز با امواج قوی و فعل و انفعالاتی که در کف آن اتفاق می افتد، می تواند بارهای انرژی را در طول روز ساطع کند و این نیرو در بسیاری از مکان های بین المللی در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. بخاری های شادی آور یک چیز هستند درست مانند خورشید و اگر اغراق نکنیم می توانیم آنها را خورشیدهای کوچک بنامیم. بخاری های شاد، گرمای حاصل از احتراق را به امواج الکترومغناطیسی تبدیل می کنند که در سراسر خانه پراکنده می شوند.


آنچه در یک بخاری تابشی ضروری است و استفاده از آن را مقرون به صرفه می کند و باعث اتلاف انرژی در آن نمی شود، این است که امواج قدرت حاصل از احتراق معمولاً در اثر تشعشع جابه جا نمی شوند و کارایی واقعاً بیش از حد دارند. . در واقع می توان اشاره کرد که در وسایل تولید برق توسط این گجت ها هیچ اتلاف برقی مشاهده نمی شود و برق بین بخاری و هوا جابه جا نمی شود و همین موضوع باعث استفاده در جاهای دیگر و عمومیت آن شده است. نه مانند ابزارهای مختلف که هوا را برای تامین نیروی حرارتی گرم می کنند، این دوره در غیر این صورت در یک بخاری تابشی به پایان می رسد. در گجت هایی که با گرم کردن هوا نیرو تولید می کنند، اتلاف نیرو نیز تا حد زیادی اتفاق می افتد. در نتیجه هوای سوزان ملایم است و به سمت بالا برخورد می کند.

 

منبع: هیتر تابشی



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اختیری

گرمایش از کف تابشی یک روش جایگزین برای گرم کردن خانه یا حداقل بخشی از خانه شما است. این سیستم که اغلب به حمام ها و آشپزخانه ها منتقل می شود، یک سیستم زیرزمینی است که گرما را از زمین به بالا ساطع می کند، کف ها را برای راه رفتن به طرز دلپذیری گرم می کند و جریان های هوای اجباری کانال ها یا رادیاتورها را از بین می برد.

دو نوع گرمایش از کف تابشی وجود دارد: برقی و مبتنی بر آب. هر دو گرمای ثابت و کارآمد را ارائه می دهند. مطالعه ای که توسط دانشگاه ایالتی کانزاس در ارتباط با انجمن مهندسین گرمایش، تبرید و تهویه مطبوع آمریکا (ASHRAE) انجام شد، نشان داد که یک سیستم تابشی می تواند 25 درصد کارآمدتر از سیستم هوای اجباری کار کند.

هر دو سیستم های مبتنی بر آب و برق می توانند تا 15 درصد در قبض گرمایش خانه شما صرفه جویی کنند و با انواع کفپوش ها سازگار هستند و نصب نسبتا آسانی دارند.

https://akhgartabesh.com/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d9%88-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%da%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4%db%8c-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d8%b4%db%8c/



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اختیری

بر خلاف گرمایش از کف یا گرمایش دیوار، گرمایش سقفی می تواند گرما را بدون هیچ مانعی منتشر کند و توسط فرش های ضخیم یا وسایل بزرگ مسدود نمی شود. اگر در تابستان روزها و شب ها گرم می شود، می توان از همان سیستم در سقف برای خنک کردن اتاق استفاده کرد.


منبع: هیتر سقفی



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 فروردين 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اختیری

برای گرمایش متناوب، بخاری های تابشی از نظر انرژی بسیار کارآمدتر هستند. آنها برای دستیابی به دمای مورد نظر به زمان یا انرژی کمی نیاز دارند. از طرف دیگر، دستیابی به گرما با بخاری همرفت کندتر و انرژی برتر است.

https://akhgartabesh.com/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d9%88-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%da%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4%db%8c-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d8%b4%db%8c/



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اختیری

تقریباً همه می توانند این کار را انجام دهند. مثال (شما می توانید برای قیمت های مختلف وات/کیلووات ساعت از یک ماشین حساب هزینه جاری بخاری برقی در زیر استفاده کنید): اگر قیمت برق را 0.1319 دلار در هر کیلووات ساعت فرض کنیم، یک بخاری فضایی برقی 1500 وات هزینه خواهد داشت. 0.20 دلار برای دویدن در ساعت. 4.80 دلار برای دویدن در هر 24 ساعت (روز).

https://akhgartabesh.com/%D9%87%DB%8C%D8%AA%D8%B1-%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D8%B4%DB%8C-%D8%B3%D9%82%D9%81%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F/



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 اسفند 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اختیری

برای یک محیط باز، مانند فضای باز، بخاری تابشی گزینه بهتری است. به ارائه گرمایش موثر به اشیاء و افراد در محدوده اشعه مادون قرمز ادامه می دهد. یک بخاری تابشی نیز انتخاب خوبی برای گرم کردن یک منطقه خاص تر به جای کل اتاق است.

https://akhgartabesh.com/%D9%87%DB%8C%D8%AA%D8%B1-%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D8%B4%DB%8C-%D8%B3%D9%82%D9%81%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F/



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اختیری

گرمایش تابشی چندین مزیت دارد. کارآمدتر از گرمایش قرنیز است و معمولاً کارآمدتر از گرمایش با هوای اجباری است زیرا تلفات کانال را از بین می برد. افراد مبتلا به آلرژی اغلب گرمای تابشی را ترجیح می دهند زیرا مانند سیستم های هوای اجباری آلرژن ها را پخش نمی کند

https://akhgartabesh.com/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d9%88-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%da%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4%db%8c-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d8%b4%db%8c/



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اختیری

باید به این نکته توجه داشته باشید که‌ ‌بخاری‌های‌ ‌تابشی مادون قرمز در اندازه‌ها‌ و انواع مختلف‌ ‌ساخته می‌شوند تا بتوانند در موقعیت‌ها‌ و شرایط مختلف پاسخگوی نیازهای کاربران باشند.‌ ‌بخاری‌ها‌ی تابشی مادون قرمز می‌توانند از لحاظ اندازه، نوع نصب،‌ ‌بلندای طول موج،‌ ‌توان حرارتی،‌ ‌منبع تامین انرژی، و …‌ ‌متفاوت از یکدیگر باشند.‌ ‌بنابراین کاربران باید با توجه‌ ‌نظر گرفتن شرایط خود اقدام به خرید هیتری بکنند که‌ ‌مناسب آنها باشد.‌ به دلیل متنوع بودن‌ هیترهای تابشی مادون قرمز،‌ علاوه بر‌ مراکز ‌تجاری و صنعتی ‌از‌ ‌آنها می‌توان در ساختمان‌ها‌ی مسکونی نیز استفاده کرد.‌ ‌بسیاری از ساختمان‌ها‌ی مسکونی دارای فضای باز مانند تراس یا حیاط هستند.‌ به دلیل کاهش شدید دما در فصل‌های سرد سال، استفاده از تراس یا حیاط خانه‌ها‌ غیر ممکن می‌شود.‌ ‌در حالی که با استفاده از‌‌ ‌هیتر تابشی مادون قرمز می‌توان فصل استفاده از فضای باز خانه را‌ ‌توسعه داد.‌

https://akhgartabesh.com/%d9%87%db%8c%d8%aa%d8%b1-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d8%b4%db%8c-%d9%88-%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d8%a2%d9%86/



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اختیری

یک بخاری تابشی نیز در نهایت دمای هوا را در یک اتاق افزایش می‌دهد، اما در مقایسه با بخاری همرفتی با انرژی مشابه، دو یا سه برابر بیشتر طول می‌کشد و گرمای شدید در نزدیک‌ترین نقطه به بخاری احساس می‌شود.

https://akhgartabesh.com/%d9%87%db%8c%d8%aa%d8%b1-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d8%b4%db%8c-%d9%88-%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d8%a2%d9%86/



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اختیری

اگر در حال بازسازی حمام خود هستید، یا حتی فقط کفپوش خود را تعویض می کنید، گرمایش تابشی قطعاً ارزش توجه دارد. بله، شما در نهایت هزینه بیشتری برای طبقات خود می پردازید، اما صرفه جویی در انرژی، سطح راحتی و ارزش فروش مجدد در نهایت ارزش آن را دارد.

https://akhgartabesh.com/%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%da%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4%db%8c-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d8%b4%db%8c/



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : اختیری
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد